Nem csak a stílus!

2020.11.10
Ez nem az!
Ez nem az!

  Nem igaz, hogy nehezemre esett sokat gondolkodni, hogy ezt az írást a blogra kitegyem, mert nem kell sokat gondolkodni azon, hogy mennyire "kifordult" világban élünk és ezt szó nélkül hagyjuk. Tehát a nem csak stílus témában most arról, hogy miért nem érzek szekunder szégyent, hogy elmentem a Pesti Tv reggeli műsorába egy könnyed divatról és stílusról folyó beszélgetésre.

Aki még nem állat itt a videó. 

   A műsort utólag megosztottam a saját "üzleti" facebook oldalamon, magamhoz mérten is sajnálatosan "szánalmasan egyszerű" humorral, hogyaszongya; "Így vett meg a kormánymédia ... " És láss csodát a hiperaktív liberálisan baloldali követők komment szekciója, máris öntötte rám a hideg vizet, mint Dr Falus Ferenc saját fejére, amitől még az unokája is elsírta magát. (Amíg a jobbos beállítottságú, vagy okosabb független tárbor csendes mosollyal az arcán egy - egy like-ot dobott a poszt alá.) De ha magát a komment támadást nézzük, annyira szomorú (más "sz" betűs szó jutott előszőr eszembe, de maradva stílusos nem írom le), hogy az már nekem kellemetlen.   Idézhetnék, mert nyilvános a poszt és a komment is, de minek, mert nehéz lenne vitatkozni azzal, hogy elveket keverünk össze politikai nézettekkel. Itt jegyzem meg, ha az idősort megnézi valaki az oldalalmon láthatja, hogy majdnem az inkriminált poszt előtt egy nappal jelent meg az új James Bond helyettesről szóló megosztásom, pusztán a stílust nézve. Az alatt aztán lehet csemegézni a polkorrektség mentes hozzászólásokból; van ott pöti rasszizmus, megsózva - borsozva feminizmus ellenességgel. Egyet nem fogsz találni drága olvasó, mégpedig azok védelmező kommentjeit, akik aztán engem támadtak be a Pesti Tv-s szereplésem végett. Valahogy nekik, nem fájt az amúgy elég nagy sötétség, és pont ezért kellett nekem lépni, hogy ne legyen szemétdomb a poszt alatt. Milyen fura ez a világ nemdebár?! 

A színes bőrű színésznő melletti kiállásom, de a homofóbia elleni állandó ellenkezésem, és az amúgy mindig kényes témák feszegetése nem érdekes akkor, ha egy "relatíve semmi témában" megszólalok egy kormányközeli televízióban. Pedig nem arról szóltam, hogy Gyurcsány Ferenc nemhogy rossz kormányfő volt, de rosszul is öltözködik, nem beszéltem Hadházy Ákos pókhálós és lyukas zoknijáról, és nem kritizáltam az állandó rövid ujjú ingben nyilatkozó MSZP-s politikusokat sem. Tök általánosságban arról, hogy mi ciki és milyen jó lenne, ha a férfiak legyenek akár "jobb és baloldaliak" egyaránt, kicsit többet adnának magukra. Az abnormális közéletnek köszönhetően, a téma nem érdekes, hanem a keret. Hol, és miért pont ott.   A válasz egyszerű mint a titokzokni! Mert kedves barátaim, oda hívtak meg. Így mennék én az RTL-be, ATV-be, ( ja, ott már voltam), mennék de nem hívtak eddig. Oda mások kellenek. 

Marad a politika mentes öltözködés
Marad a politika mentes öltözködés

  Nem hinném, hogy eddigi "munkásságom" miatt meg kellene védenem magam, mert ha elfogadásról és "érzékenyítésről" beszélünk talán nem lehet belémkötni, csupán el kell olvasni a facebook oldalam rögzített posztját, vagy az eddigi írásaimat, amiért a "díszbuzi" enyhe top komment volt csupán, és mit gondolok amúgy a kirekesztésről.

  Száz szónak is egy a vége, ha fájdalmas is, de én továbbra is elfogadom a meghívásokat, legyen az jobb vagy baloldali média, és nem takargatom, hogy én konzervatív nézeteket valló, de kellő nyitottsággal élő stílustanácsadó és blogger vagyok. Akiknek ez így nem elfogadható, ott a diszlájk és a leirtakozás. Ellenben nem hinném, hogy a divat és a stílus politikai oldal függő lehetne, mert persze a kabátot, nadrágot máshogy gomboljuk, mi férfiak, mint a hölgyek, de ez nem vezethet oda, hogy politikai korrektség miatt, ez mackónadrággá változzon, mert azon nincs gombolás. Amúgy stílus világbékét mindenkinek!

Barátsággal; 

Tibor    

© tiborstiluslapja.hu by Ugodi Tibor  
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el