Kend a hajadra!

2020.11.23

  Ahogyan telik múlik az a fránya idő, egyre jobban figyelek arra, ami alapjában tök természetes volt, hogy ott van és van, és amúgy dús, és havonta legalább egyszer nyírni kellett. Szóval, ahogy repül velem az idő, egyre inkább fontossá vált az, ami gyérült és hazudva magunknak is, patinát szerezve hamvasodott, szóval a fejem tetején lévő szőrzet, vagyis a hajam.

  Kezdett apám beteljesítettnek látszó jóslata valósággá válni, avagy huszadik évemet betöltve, minden egyes születésnapomkor elmondta, hogy " ne örülj fiam, de nekem már huszonöt éves koromra elment a fejtetőmről a hajam, így jársz te is", úgy lett valóban fontos, hogy a mára gyérülő, de még meglévő sésrómra több időt, és pénzt szánjak. Mert ugye a Tojás sampon már nem elég. Negyven alatti olvasói, követőim, már azt sem tudják mi volt az. Szerencséjük van! 

Hiába, a haj már nem a régi ...
Hiába, a haj már nem a régi ...

  Nem csak a borbélyom, (Ha hölgy akkor, hogy nevezzük?) tanácsát megfogadva, de kísérletező szellemem kielégítése miatt is, jobbnál - jobb samponokat próbáltam ki, mígnem egy családi barát, hívta fel a figyelmem a Morgan's márka névre. Abból is egy korpásodást is gátló samponra. Mondjuk a korpa nem jellemző rám, de kondicionálás szempontjából nem baj, ha az is van benne. A Morgan's termékeket a barber szalonok használják előszeretettel, mert nem csak a hajápolási termékeik, de a szakáll rendben tartására szolgáló dolgaik is kiválók. 

   Az igazság az, hogy a sampont miután ajánlották, nem rögvest rendeltem meg, mert úgy voltam vele kicsit drága a négyezer forint feletti ár, de ahogy elfogyott a megszokott márkám, úgy voltam vele, üsse kavics adok neki egy esélyt. Megnézve a kínálatot a hanzashop.hu lett a befutó. Amúgy náluk a szakáll ápolási termékek is megtalálhatók, ha épp Kossuth apás fazonod van.

  De vissza a samponhoz, szeptember elején rendeltem és most két egy hete fogyott el a falakon tartalma, ami azt jelenti, hogy simán tudtam használni két hónapot úgy, hogy én minden reggel, és néha esete is mosom a hajam. Így valóban elmondható, hogy relatíve takarékos a cucc. A minőségére pedig abszolúte nem volt panaszom. Ahogy elfogyott, és egy másik márkára kellett váltanom, mert még nem ért ide a következő adag, nem voltam elégedett a régivel. Jobb a Morgan's sokkal, de sokkal! 

   Az összetételét tekintve, flakonon minden rajta van. Nem hinném, hogy valami kifelejtett összetevő hatása amiatt lett ilyen jó, és nem csernobili gyógyfűkivonat lenne benne, pedig szinte sugároztam tőle hajmosás után. Mivel a hajam, mára elvesztette a "sinszög" jellegét, használok waxot is, de ha már Morgan's a sampon úgy döntöttem a matt waxot is kipróbálom. Hajam jelen sűrűségét és növekedési állapotát elnézve, úgy hiszem a tégely tartalma legalább a még meg nem született unokáim ötödik éves születésnapjáig is elegendő lesz. Félre tréfa, a wax-al az a helyzet, hogy valóban elég stabil, így tényleg elegendő belőle egy nagyon kevés is, hogy hajkorona fix legyen.

   Úgy érzem most egy jó ideig nem váltok erről a márkáról, és remélem nem az lesz a sorsa, mint eddig minden hasonlóval, hogyha bevált, egyszerűen kivonják a forgalomból. Amennyiben te is kipróbálnád, valóban nem "reklám" jelleggel keresd itt a termékeket: hanzashop.hu

Barátsággal;

Tibor 

© tiborstiluslapja.hu by Ugodi Tibor  
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el